radiosong. Städning

- så ännu en helg förbi.  Och söndagen spenderade jag på dansinstiteut som vanligt. Från kl 10.00 till 16.30, alltid lika underhållande att träffa de små barnen. Gud så gulliga de är men ack så jobbiga de kan vara i vissa stunder.  Men nog om det - nu har jag hunnit slängta i mig lite mat och städat mitt rum för imorgon kommer heders gäst. Jag förstår inte att så mycket kläder kan få plats i en fåtölj, halva min garderob var nästan ute känndes det som alltså. Iallafall, angående heders gästen, självaste Peter kom ju. Ända från skåne och skall besöka mig och towsan imorgon och några dagar framöver. Och vad jag saknat honom!  Bättre kan de inte bli! ♥


Kommentarer
Postat av: Peter

wohohoh imorgon (:

2008-02-17 @ 19:45:58
URL: http://kjarsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback