Sömnig

- så ännu en fredag förbi..  enligt mig iallafall - snart. Alltid så sjukt trött på fredagkvällarna att jag kan gå och krypa ner i ett hål och aldrig mer vakna. Som tur var är älskling här så ska väl snart gå och mysa ner oss ♥ Nyss kollat färdigt på let's dance, mutat robin att titta med mig, med att han få en puss eller kanske två  :D

Helgen blir att plugga matte, då jag kom fram till att matteprov stå på schemat direkt när vi kommer tillbaka på månda morgonen.. annars blir det som  i princip alltid mycket dansträning och Robin. Skall förska dra med mamma in till stan också, då jag måste köpa några småsaker, verkligen NÖD saker.. ett par skor på hm och en väska (aa) verkligen nödsaker alltså!   - sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback