radiosong. Måndag

- Jag fryser om mina händer. Gha de är iskalla och så är jag jätte hungrig och jag förstår inte att jag sitter kvar och  påbörjade ett inlägg.. Men vad gör man inte för er? haha, eller ja jag skriver väl för de mesta för jag tycker om det. Men besökare är ju alltid ett plus, inte sant?

Iallafall dagen har beståt av skola och dans i stora drag. Slutade 2 timmar tidigare men fick ändå skippa fri träning då jag hjälpte till på barndansen med Sabina. Men de var trevligt! Hade sedan jazz och nu är jag fast här. Men min mager skriker så ett kort inlägg för idag för nu står jag inte ut mer. Mat väntar ♥

Kommentarer
Postat av: Peter

naw träna inte sönder dig jag ska se till så du ÄTER människa :D

2008-02-13 @ 20:24:53
URL: http://kjarsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback