radiosong. Hårblås

- Vad gör man inte för att bli fin? Skulle på Revy idag och hade lite extra panik då jag inte visste vad jag skulle ha på mig. Och som om inte de skulle varit nog så hade min lilllebror låst in sig på toaletten så sminka mig Bra var ju ingen idee att tänka på. Men när jag istort sätt hade kommit underfund med vad jag skulle ha på mig fick jag stå ett bra tag med hårblåsen.
Först för att faktiskt torka mitt hår men också, att just det linnen jag behövde( för att bli extra fint) var blött.. Så där stod jag med hårblåsen i högsta hugg och Robin höll linnet så jag kunde torka det enklare. Men som jag oftast gör, iprinsip alltid får jag nog säga och i detta fall också - Så byter jag outfits stup i kvarten. Så där hade vi stått med hårblåsen och torkat helt i onödan och så blev jag extra fin på annat sätt. Enligt Robin var det här otroligt onödigt men för mig bara underhållande? haha! Alltid lika roligt att komma på något annat sätt att torka kläder på inte sant? :D

Iallafall, nu blir det Harry Potter och mys med älskling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback