radiosong. Godmorgon

- Godmorgon! Solen skiner och jag sitter inne i ett litet rum, med fördragna fönster och har datakuskap. Jag brukar inte vara den person som vill vara ut eller så. Inte precis någon natur människa. Men idag vill jag det ,fast de är kalt och de blåser så skiner faktiskt solen. Och hantera bilder i photo filtre, det kan jag redan.. 

Men jag ska sluta att klaga. idag är de sista dagen innan sportlovet. Fredag närmare bestämt! och idag skall mycket hinnas med vill jag lov att säga.
- Skola mellan 9.20 - 15.30
- Hem och packa till två dagars övernattning hos herrn
+ danskläder till söndag.
 
- Discoträning 18.00 - 19.00
- Duscha snabbt som satan och sedan tjejkväll med girlsen ♥
- Därefter skall jag bege mig till Robin och lär väl troligtvis slockna  
i soffan som vanligt.
 
Någonstanns ska jag också hinna ner till affären.. 

Förivigt så fick jag veta att jag fick MVG på mitt dataprov, haha duktiga jag.  Iallafall, bara 20 minuter kvar av lektionen och jag kanske borde göra något vettigt. Photo filtre här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag kommer snart till er ju (; (; (; (;

2008-02-15 @ 12:15:36
URL: http://kjarsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback