radiosong. Fullt upp

- och vad svårt det ska vara då att få ihop ett inlägg. Folk skriver som galninga och med en glass i ena handen går det inge vidare fort.. och jag vet att jag har så mycket annat att göra så egentligen borde jag inte sitta här. Uppvsining med klassen imorgon, kalmarsalen och jag säger då bara : dansen är så sjukt enkelt men vi har fan ingen koll när vi ska göra den, hahah. Alltid lika flummigt upplagt och vimsigt. Känns ju inte precis säkert ..

Dock så måste jag  verkligen plocka fram alla saker tills imorgon, får absolut inte glömma något. Liskom så förbjudet - och jag vet faktiskt inte hur det ska gå till, för jag glömmer alltid något ..

Jag måste:

- duscha,
- blåsa och platta håret.
- Raka och smörja in mina ben med brun utan sol.
- Måla alla naglar jag har.
- Ta fram outfit tills imorgon, annas kommer jag aldrig till skolan i tid.
Blocka fram och ta med:
- Vit tröja och vita tights
- Rött nagelack
- Rött läppstift
- Make up
- Strumpor
- Ombyteskläder
- Svarta leggins och vitt linne till arbete i skolan

En hel del att ta tag i som ni ser. Så vi hörs imrogon, på självaste, alla hjärtans dag. 14 februari, seya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback