Back on place.

hej på er alla.

Nu är jag äntligen här, efter en hård kväll fylld med känslor och dramatik har jag nu allt under kotroll. Jag har tyglat mig så gott det går. Undrar hur många av tjejerna i biosallongen som satt och sucktade efter Edward.. jag är skylldig! Vad hittar man en kille som han? 

Jag läste böckerna för mer än ett år sedan och det är så ironiskt, när man ser all nu som blir som galna i böckerna men så väl filmen. Klart att jag också är såld på Twilight så som alla andra är- därför jag gick på den två gånger Det förklara väl en hel del. Fast det är rätt intressant att se all historik ta fart nu. Ett år senare..

För att bara ge er en kort update.
Lördagen blev att tillbringa med min väninna Steff. Det blev inte så mycket sytt och inte heller så mycket film, för den delen heller. Men desto met mat och en himlans massa prat. Vad skulle jag göra utan henne?
I Söndags åkte vi över till Farmor och farfar och åt mat resten av dagen. Middag, efterrätt och kaffe med kaka. Tror ni att vi var mätta när vi åkte därifrån eller? Bio på kvällen, som inte finns så mycket mer att prata om.
Och tillsist, idag var jag ute och sprang på morgonen. För att skingra tankarna och slänga ut en och en annan idiot! Blev också som sagt bio. Jag missade sista bussen hem. Mamma fick hämta mig!

Att vandra i stan själv är faktiskt inte så skrämande som det låter. Jävligt kallt men skönt.

Kalmar är trotsallt inte så farligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback