Elstöt av flugsmällare & manus skrivning

Orsaken till den dåiga uppdateringen är att helgen har varit och spenderas tillsammans med Kristin och Emilia. Mer galet går det inte att få när vi är tillsammans, haha.

Till en början var det mening att vi skulle ta och skriva manus till vår barn dansföreställning i skolan men ärligt talat - det spårade ur rätt snabbt och det blev mycket kaffe och te tillsammans med film och en hel del skratt.

Kristin bor helt otroligt. Fick en super rundvandring både runt området och i huset. Första blicken och jag var som fast, förtrollad. Älskade verkligen allt - Sjön, de små husen i alla färger, båtarna, brunnen mitt på "torget" - precis allt. Allt var så magiskt mysigt.

När rundvandringen var färdig och Emilia hade anlänt vet jag inte vad som flög i oss. Efter ett antal koppar kaffe låg den så omtalade flugsmällan på bordet framför oss. Ni vet en sån flugsmällare som om man trycker på en knapp kommer de el och insekterna grillas lite smått? (a) Det var iallafall en sån som låg där framför oss. Och nyfiken tog överhanden och vi alla bestämde för oss att fan, om vi hade varit killar hade vi testat den för länge sen så nu var det på tiden att visa att vi faktiskt kunde testa den fast vi var tjejer. Så efter mycket om och men: skrattattacker, kaffe spillning och ännu mer skratt testade vi den. Och det kändes..  Men gud vilket stohej för att bara en liten stöt i fingret, som inte kändes mer än ett nålstick.. Besvikelse.. haha

Tillbka till manus skrivandet. Vår lärare förstår inte hur mycket jobb, uppvägt med tid och lust det verkligen tar att göra en story och ett manus. Fast måste ändå påstå att lite jobb blev ändå fixat. Men det är långt ifrån färdigt..

Iallafall nu är jag hemma. Kom nyss på att min mobil saknas här hemma, den laddas så bra hemma hos Kristin.. åh så typiskt. Så om ni vill mig något, nås jag bäst på hemtelefonen.. Håller tummarna på att Kristin kommer ihåg den imorgon.

Nu ska jag ta och kolla igenom alla bilder som jag fick igår och uppdatera som aldrig förr!



Jag, Kristin och Emilia. Prövar solisar och Kristin tar som vanligt 1495767 bilder!



Busy women. Som sagt, det blev en del jobb också.. faktiskt!



Sofisikerade Emilia. Gläser i solljuset som vanligt, haha

Kommentarer
Postat av: Kristin

hahaha jag roflmao:ade seriöst irl nu när jag tänkte tillbaka på flugsmällaren haha

jag tar med mobilen imorn göllet, puss!

2008-08-31 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback