A look into my walking in closet?

Välkommna!



På vänster sida , ser ni Köksstänger ifrån IKEA som agera "skohållare"  Mycket enkelt, mycket simpelt. Nu får jag äntligen ha mina skor som jag så länge drömt om.

På höger sida , hänger Jackor/koftor, kjolar, byxor & väskor. Längre in finns också sjalar etc


Som sagt, närmast  dörrren kjolar - brevid en del väskor.




Fyndiga saker finns överallt men IKEA slår nog allt. Mina sjalar har annars legat lite över allt i huset tills vi hittade denna hängare. Med drygt 20 hål räcker det att få iordning på alla ens sjalar!

Mina byxor hänger väl i stort sätt bara rakt upp och ner. På simpla galgar.. Men oj så enkelt det är att få tag på dem nu.



Sist men inte minst, längst in i garderoben finner man alla t-shirts/linnen och annat smått och gott som inte kan hängas upp. Bälterna rullade jag snyggt ihop och la i dessa små fack.  & de få klänningarna jag äger fick en heders plats där brevid!
- - - - - - - - -

Jag drömmer inte längre,
Önskningar kan gå i uppfyllelse!


(Cissi: Visar moster Karin.
Sofia: Tips till skoinredning)



Tack för mig, välkommna tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så fint! Riktigt nice blev det ju. Skotipset var riktigt bra, men blir inte skorna lite tillplattade? Sitter dem fast bra? Ska kolla upp det där, men tack för tipset. Jag kanske snor idén=)!Ses kram

Ska kolla jackan förresten.

2008-08-04 @ 22:21:39
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: FOTOGRAF Carolina

Ordning och reda! Schysst!

2008-08-05 @ 01:22:33
URL: http://finastudio.blogg.se/
Postat av: C

jag tar ¨åt mig all äran för din garderob! :D hahaahha.

det blev iaf sjukt snygg, tack mig själv för att jag är så duktig och hjälper med ideer! :D

men det är okej om du inte vill säga ngt, kan ju bli jobbigt om hela smedby skulle gå in på min blgog och tacka mig. HAHA.

mamma har sett också, och vi alla är nöjda. PUSS

2008-08-05 @ 14:18:33
Postat av: karin

Åh vilken skosamling! Jag blir avundsjuk.. Och massa fina färger!

2008-08-20 @ 16:36:56
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback