Omprov..

- Sitter och gör allt jag egentligen inte borde göra. Mitt pluggande till omprovet i spanska går inte bra, och absolut inte framåt. De blir inte bättre att jag bara mer och mer börja hata min lärare jag har i just det ämnet. Allt vi ska ha finns ju förfan inte i boken.och provet fick man ju såklart inte ta med hem.. jag tro att ja plötsligt ska falla in i någon dödsfarlig sjukdom imorgon, vem vet varför skulle inte det kunna hända mig? och varför skulle det inte kunna hända precis imorgon just på den dagen då det är omprov ;D

Iallafall, till att gå till något mer positivt  så fick jag försenade födelsedagspresenter av världens bästa kompis todaay! Finns ingen bättre vän än Arnel alltså. Ett silver halsband och så presentkort på EURO sko ♥
Till helgen så blir det att mågs med honom - attans vad bra vi ska ha det, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback