"amatörernas afton"

Goddag mina kära läsare!
Må hända att vädret är kasst men idag är man ledig.
Lång ledig från skolan, sånt gillar man.
Stack in en sväng till stan och shoppping blev det. Igår blev en hel del också..
Mina pengar från förra sommaren börja lida mot sitt slut, men slut är det inte riktigt än!
Så idag är det valborg, en lugn valborg för min del då det är dansmästerskap imorgon
på Sandra. Dock har man plötsligt blivit förstor för att få vara med och tävla,
vet inte när det hände riktigt..
men att vara lagledare och stå för uppvisningar är inte så dåligt det heller.
& ni är ju förstås välkommna - Imorgon Klockan 12.00 starta vi på
Sandra restaurangen i Kalmar.


Får avsluta med ett citat från min mamma som alltid återkommer
när valborg börja närma sig.

 "Valborg är enbart amatörernas afton, så är det
& så kommer det alltid att vara" 
 
Ha en trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback