Finaste mamma





Förra helgen kom mamma upp. Min älskade mamma! Jag har saknat henne så mycket och skönt vad det att få vara tillsammans igen. Det är bra det där hur en förälder kan skapa trygghet, vad man än befinner sig. Det fanns en hel del kvar att göra i lägenheten och en och en annan bakad kanelbulle blev det. Gott! Nu kan jag minsann bjuda hem alla på fika. Med mycket skratt och god mat blev det en väldigt mysig helg. Det bästa är att vi snart ses igen, med hela familjen i bagaget desutom. Sista helgen i september. Då blir det fullt hus men jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är lika roligt att komma upp o skämma bort er nu när ni är så långt borta. Vi kommer att ses rätt mycket denna månaden. Puss. Älskar dig

2011-09-16 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback