25 SEPTEMBER




Igår för ett år sedan frågade jag chans på Mattias och det ordagrannt. Det slog mig hur mycket Mattias och jag har hunnit med. Vi har åkt till Köpenhamn, spenderat minnesvärd påsk i New York, varit på Disco SM, flygit till Polen och fått uppleva Disco EM tillsammans och det här är bara början.. Jag har även hunnit med att flytta två gånger, jag som aldrig har flyttat tidigare. Flyttat hemifrån och tillsammans köpt lägenhet och flyttat till Stockholm. Vilket år det har varit och när man ser på det här året kan jag knappt bärga mig för att se hur nästa blir. Här kommer ett par minnesvärda stunder. Vi börjar självklart där allting började, första tagna bilden på oss tillsammans.. 
  

En av alla de hotellfrukostar det blev i Kalmar. Det här var den första faktiskt, den 25 september. 
   

Första gången vi åkte till Mattias släkts sommarstuga ute på Oknö.


När vi firade en månad tillsammans gick vi en måndagskväll ut och satte oss vid hamnen och åt middag.



Vi firade två månader och en blomsterbukett stod hemma och väntade på mig!


Första advent tillsammans.


Det var julavslutning på dansen och Mattias var med på sin allra första dansfest.


Precis innan jul åkte vi till Köpenhamn över en helg. En väldigt mysig weekend mitt upp i julskyltningen.
 


Efter 5 månader kände vi att de var dags att flytta ihop.


En fin vårdag bestämde vi oss för att äta frukost nere vi hamnen och njuta av solen.

 

Hittills slår ingenting vår resan till New York. Fyra dagar med  upplevelser från morgon till kväll. 

 
Och så har det självklart varit väldigt många Discotävlingar. Här är bild från EM i Polen.


Tillsist flyttade vi ifrån Kalmar..



.. och nu bor vi tillsammans i Stockholm.

Jag älskar dig Mattias.


Kommentarer
Postat av: Sofia Flobrant

Finingar!!!!

2011-09-26 @ 20:55:17
URL: http://sofiaflobrant.com/
Postat av: Mattias

Det här är mitt favoritinlägg någonsin i din blogg! :)



Jag älskar dig!

2011-09-28 @ 08:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback