Let's get it on tape








Afro VS Dancehall
By Sara Gallan


Jag kan knappt hålla mig kvar på fötterna längre. Timmarna, dagarna, veckorna flyger iväg. Det där med att man höst/vinterdepressionen har inte, inte ens för fem öre, infunnit sig. Jag njuter av alllt tid som jag kan få. Insåg att på Diambra tar vi redan i nästa vecka ett höstlov från kvällslektionerna. Jag älskar att dansa och utvecklingen som alltid sker. Jag älskar att se resultat. Att lyckas. Jag sitter med ett par klipp från ett x antal lektioner. Tänkte att ni kunde få en sneak peek på vad vi gör. Mig ser ni till höger i ett par rosa byxor och svart topp om ni skulle vara intresserade. Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Cissi

wow alltså det ser sjukt jävla kul ut! du får lära mig :) coolt!

2011-10-27 @ 16:15:41
Postat av: Sassa

Åh! du går på diambra? VAD KUL! :) Jag vill jättegärna söka nästa temrin :) hur är det?

2011-11-13 @ 00:37:00
URL: http://salbin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nästa år menade jag såklart! haha

2011-11-13 @ 00:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback