The first day





Det har gått några dagar sen sist.. Jag hoppas att ni alla mår finfint. Själv har jag firat en fantastisk midsommar och igår tog jag bussen upp till Stockholm till min kusin Cissi. Min tredje och sista audition är igång och idag var första omgången. Om de vill sig rätt kan två veckor få tillbringas här. Jag klagar inte. Vädret är helt strålande och i eftermiddags hann vi även med att lapa lite sol innan det var dags för att laga middag. Nu är det snart dags för att få lite sömn. Vi hörs vidare!  

Kommentarer
Postat av: mattias

kärlek till dig hjärtat

2011-06-28 @ 08:33:56
Postat av: Louise

Massvis med kärlek tillbaka.

2011-06-28 @ 18:11:45
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback