A fashionista's dream



Mitt förhållande till skor börjar bli allt starkare. Det har nog i och för sig alltid varit starkt.. Jag låter mig minnas att som liten fanns det inget bättre än när jag köpte nya, höga skor till mina Barbiedockor. De satt i redan då. Nu har jag kunnat köpa skor till mig själv ett bra tag. De har kommit att bli en hel del. Dessa kom på posten igår och jag var som i extas. Det är en speciell känsla att köpa ett par skor, det är en speciell känsla att köpa ett par Jeffrey Campbell.
Jeffrey Campbell

Kommentarer
Postat av: Peter

du skojar va? :O



Blev plötsligt lite varm i hjärtat :O



2011-01-06 @ 15:29:39
URL: http://kjarsgard.blogspot.com
Postat av: Tina

Okej, jag var ganska långt ifrån. Men ändå lite nära.. Jävla bra kap det där! Puss

2011-01-06 @ 15:33:41
URL: http://stylechaos.wordpress.com
Postat av: Sofia Bäckström

Dom där snyggingarna har jag spanat på länge, riktigt fina!

2011-01-06 @ 17:46:30
Postat av: Sofia

Bra köp Louise!, Bra köp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback