Kvällen är räddad, eller?

Nu har jag ett antal paradise hotel avsnitt framför mig. TV:n har så att så att säga varit upptagen, thanks god for internet. Som de på tv6 play utrycker det själva, 4 avsnitt i sann maraton anda. Jo jag tackar, jag vet hur jag ska spendera min kväll, vet du? Förörvrigt har onsdagen gått i en speedad fart. Jag hann liksom aldrig få något intryck. När man vaknar av ett ryck och upptäcker att man har försovit sig, faller liskom ingenting till rätta sen. Nu ska jag iallafall sätta mig i lugn och ro med en kopp kaffe och känna mig otroligt smart, och vacker!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tror att du hittade svaret precis där! Varför vi kollar (och inte bara kollar, vi har livliga diskussioner som kan hålla på i timmar också..) på den där förkastliga skiten är just för att vi känner och smarta och vackra. Du är vis min vän! Och jag, jag är fortfarande onykter. Puss

2010-01-14 @ 11:43:11
URL: http://pompousass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback