HM spring/summer


I'm in love - HM:s vår och sommar collection är underbar.

Och jag som inte har längtat så himlans mycket efter sommaren får fullkomligt spelet nu.

Jag vill ha sommar. Jag vill klä mig fräscht och luftigt!  Jag vill gå ut och bara ha sandaletter och klänning på mig. Jag vill gå på stan och köpa upp alla mina pengar och få så mycket mer för pengarna än vad man få på vintern.. Jag vill känna sommarbrisen i håret och springa runt på stranden och känna solens strålar på kroppen. Sommaren ger så mycket mer.. av allting.

De svarta sandaletterna, bikinin och skräpet kommer i paket om några veckor, den bruna väskan hoppas jag mig införskaffa på onsdag ( om den kommit ut i butik än så att säga) och allt det andra.. ja, de känns ju också väldigt önskevärt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback