Det är få dagar och stunder, enkla och inte alls så märkvärdiga, som uppskattas. Ta vara på dem, det kan vara dem som är de viktigaste.



Denna söndag började precis som alla andra dagar borde börja. Man vaknar utvilad och pigg! Jag var på strålande humör och frukosten smakade utsökt. Och när man trodde att det inte kunde bli så mycket bättre bjuds man på kinamat av morfärldrar. Det förgyller än söndag, helt klart.

Mätt och belåten for jag sedan vidare bort till Ika och barnen. Hanna var överlycklig över att träffa mig, Ika lika prat och skvaller galen och kalle lika sprallig! & att fara ut i pulka backen till att sedan komma in för en fika blev pricken över i:et.

Mitt humör hänger fortfarande i sig. En kvällsträning med United gjorde dagen till sitt esse och denna söndag slutade precis så bra som en sista lovdag alltid borde göra.  puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag langtar efter Unitedtraningarna!

2009-02-24 @ 05:43:06
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback