Nordiska mästerskapet 2009

Jag är återigen tillbaka på stadig mark och hemma efter en minst sagt makalös helg. Towe och jag fick stå för Kalmars bidrag till tävlingen. Med de lilla support vi hade, (läs: mammor och coach) så tog vi oss till final. 2:a platsen var vår för andra gången! Jag själv kan blygt presentera att jag är 4:a bäst i norden. Tävlade i det nordiska mästerskapet och tog mig även där vidare till final. Fråga mig inte, jag har inga svar, fullkomligt mållös och total stolt över mig själv. Att få avrunda årets tävlingssäsong på det här sättet känns hur overkligt som helst men helt fantastiskt.

Tack för en jätte fin men fram framför allt en tusan så rolig helg. Vid det här laget skulle jag vara odödlig hundra gånger om så som jag skrattat..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit, lollo. Grattis! Du/ni är grymma! Har en fråga till dig förresten. Det handlar om dans och Volym, ringer dig imorgon. Puss

Postat av: Angelica

Grattis ! :D Det måste vara helt sjukt att det gått så bra på en gång när du kom upp i superstar och att nu slår Belinda och alla dom bra :)

2009-12-15 @ 13:26:21
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback