Värld en stjärna eller vad säger ni?



Jag tycker att jag borde få en stjärna i kanten för alla dagens insattser! Verkligen, det är det minsta jag begär..

- För det första hade vi ett stenhårt danspass direkt på morgonen.
- Sen vid klockan två skulle hela skolan ut och springa en runda på 2.7 km. Jag drog på mig jazzbyxor och joggingskor och tog allt det här väldigt seriöst.
- När jag väl kom hem ifrån skolan sprang jag upp i duschen och satte mig sedan direkt med läxor.
- Inte nog med att jag gjorde läxor, engelska glosor är också  inlärda och lagrade i hjärnan.
- & Kulturhistoria färdigt och snart iväg skickat till lärare.

så vad säger ni? är jag värd en stjärna, kanske till och med en guld stjärna?

Kommentarer
Postat av: Mikka

Lolo, efter det där förtjänar du verkligen en guldstjärna! Du kan få en av mig :)

2008-09-24 @ 15:55:13
URL: http://ihregrenskans.blogspot.com/
Postat av: Louise

& jag tackar! haha, det var det jag ville höra :D

2008-09-24 @ 21:33:26
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback