Stockholm one day to go

bild från google.

OOOOH. imorgon lämnar vi Kalmar och far till huvudstan.
Kan det blir bättre?

Hej föresten.
Om vi skulle ta den där trevliga hälsingsfrasen, och fråga "Hur är det?"  skulle jag menar vart ända ord när jag svarar att jag mår skit bra! Hur är det med er annars? Kanske också lika lyckliga som jag?

Allt är färdigt tills imorgon, jag är till och med ny klippt! Tack och lov för det måste jag ta att säga. Det var på tiden. Ni kanske inte tror det, men hjälp vad hår det blev som tillsist låg på marken. Lagom bra till klassotot också, som ska fotas imorgon, hejhopp vad vi gillar sånt.. har iallafall fått klart för mig vad jag ska ha på mig sen får tiden visar hur allting annat blir.

Har också hunnit med en runda med bilen. Jag börjar bli bra på detta! växla är inte så svårt som det ser ut, men oj vad mycket som man måste tänka på..

En parantes det där om övningskörningen -  iallafall, tillbaka till Stokholmsresan. Helt glömt bort att nämna någoting om det.. För mycket i huvudet att jag glömmer bort hälften. Jag ,Steff, Kirstin och Emilia ska iallafall på konsert, därför stockholm, och se Coldplay. Bestämdes långt innan sommaren och nu plöstligt är dagen här! Så imorgon går bussen halv 5, sedan blir det sova - coldplay och en himlans massa shoppning!

Sånt GILLAR vi!

Så jag säger tack och hej för mig, så återkommer jag på lördag med en himlans mycket skoj att skriva och berätta om.

Jag vet att ni längtar ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

trevlig resa louise:D

jag har också blogg nu, haha!

pussss på dig<3

2008-09-15 @ 21:04:56
URL: http://lillandra.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vet, hur ska jag nu kunna dansa disco? hmm, får tillverka ett nytt helt enkelt. Hälsa Coldplay från mig;)

2008-09-16 @ 00:45:15
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback