För mig är alla dagar dansdagar.

Bilder ifrån barometern. Julavslutningen 07

Klockan närmar sig fem och om två timmar ska jag till dansinstitutet, igen. Mitt andra hem kära läsare!
Nu har också barndansen börjat igen, äntligen! Gud vad jag har saknat det. Barnen är så sjukt söta att man inte kan låta bli att bara le och skratta! Så det är på dansinstiutet jag har tillbringat de senaste timmarna. Och som sagt, tillbaka ska jag så passa på att uppdatera här och sedan ta tag i lite läxor..

För barnen jag har, är söndagar deras dansdag. De är då vi har den mesta barndansen! För mig är i princip alla dagar dansdagar. De är roligt när det fråga en och man säger det, förvånaden som sprids i deras ansikte är nästan skrattretande. De får bara vänta och se, helt plötsligt är det inte bara en gång i veckan utan sju! & då önskar man ibland att de bara vore en..
 
fast bara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback