Värktabletten kusinvitamin

Nu gav jag upp. Jag har ingen tid, haha. Den gamla header får pryda min blogg tillsvidare. Barbent mitt i hösten, och solglasögon på, yes.. sån är jag. 

Kusin Cissi anlände i egen hög person igårkväll, fett nice - som hon uttrycker det.

Så idag har vi gjort Kalmar, Eller snarare Cissi, Kalmar passar inte mig nu för tiden. Herre vad jag har blivit kräsen. Kom hem med en bok och en tröja från HM jag hade tänkt dansa street i.. lyckat. Cissi däremot fann en ursnygg vinterjacka och festade på, med barnportion av köttfärssås och spagetti på 4-kök. Hon verka stormtrivas i småland.

Nu är det iallafall Äntlige höstlov! Dock börjar väl mitt höstlov på riktigt på onsdag då det blir sista dagen på jobbet. Fast jag ska inte klaga, pengar är alltid lockande och arbetstider mellan 7- halv 2 är väl helt okej. Får bli mycket fika och umgås med vänner efter 2 snåret, förstått? ringringring

Nu ska jag redigera ett antal bilder från den lilla fotostund vi tog oss tid till, innan det blev staden.

Ni kan ju ta och kolla stärnor på is eller något tills jag kommer tillbaka?
ta och roa/plåga er med det, eller något helt annat vad vet jag - 

Jag blir inte borta länge iallafall  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback