Tåget går om .. 5 sek

Erkänn, ni alla kommer ihåg den leken? Leken som var poppis på dagis och föskola. -  Tåget går.

Oh vad jag giillade den! 

Men nog om lekar, det var ett simpel sidospår, haha.

Nu bär det av till Lidköpning. Tåget går snarast ( där av rubriken) & jag är färdigpackad och allt är uppstaplat fin i hallen. Ser ut som om vi ska vara borta i en hel vecka.  


De är då en hel vetenskap vad mycket producter man har med sig. & det här är bara sminket mamma fick ta resten.

Men nej, nu måste jag kilar.
Lidköpning väntar på mig och jag säger bara en sak.

We gonna dance like never before!

Önska mig lycka till, så ses vi förhoppningsvis på söndag.
Jag saknar er redan.

Kommentarer
Postat av: c

hoppas du hade jättekul vrat du än kom i pålaceringen.

tänkte kolla, ska vi til lgbg på lovet? jag vill åka ner och hälsa på mormor ngn dag. ska du komma till sthlm? osv osv osv. jag vil lfesta men jag vill inte dricka osv. ring mig eller vad som helst så vi kan planera om vi ska det. pusspuspupuss

2008-10-19 @ 17:35:41
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback