Som den datanörd jag är..

.. är jag helt förstörd.

Min dator har krachat. Helt död.

Och vi vet inte vad som har hänt. Men trasig, sjuk eller i värsta fall död, det är den.

Min allra bästa vän, jag skäms över att säga det. Men vet inte hur mycket timmar vi spendera tillsammans. Det är hemskt.

Så som ni kanske förstår då blir veckan nog rätt lugn här. Inte någon vidare uppdatering. (Jag som har så mycket att visa.. ) men nej, jag kan inte hela tiden passa skolans datorer.. där går gränsen. Idag är enbart ett undantag då jag behövde informera er!

Men som sagt, jag kommer tillbaka så fort datorn har blivit frisk.


Ta hand om er tills dess, så ses vi när du minst anar det.
kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback