Helgen stavas D I S C O

Helt galen helg fylld med glädje och dans ända ut i finger spättsarna.

Så hur gick det?

I paren, Towsan och jag tog oss vidare till final. Hamnade tillsist på en 6:e plats. Inte riktigt vad vi hade hoppats på. En pall plats hade så att säga inte suttit helt fel.. men men.  Efter en hel dags dansande tog tröttheten överhanden och dominerade i största del hela mig. Singlen gick alltså inge vidare, åkte ut innan semi..

Så till att komma till gruppen.  Av 19 stycken tävlande tog vi oss vidare till finalen - lyckan var så stor att vi näst in till grät. Vi slutade på en 7:e plats. All träning var inte förgäves! 

Let's take a look?
Ofcourse,  here comes some pictures from the weekend.



UNITED. Soffan, Tina, Towe, Fia, Louise och Camilla

   
Towsan, jag, peter & Annie. Peter som tog hem 3:e platsen i superstar för pojkar. Du är inte riktigt klok. ♥





Girls just wanna have fun.

 
Cam som nu är en av våra superstar dansare och sofffan som bara åkte med för att dansa grupp. ♥


Det är de här jag lever för.

Kommentarer
Postat av: Soffan

Bra folk det där=)

2008-11-17 @ 19:40:35
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: michaela

coola bilder :P

2008-11-17 @ 20:09:06
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback