Fem vänner

Sommarlov nu, men inte har det varit någon sovmorgon för mig inte.. Igår var det ullared på schemat, tillsammans med mamma, sanna och ulrika så körde vi redan vid 06.00. & idag var det att stiga upp klockan halv 7 för att klippning var beställt. Träffade sedan Emilia & Kristin i stan idag.. efter mycket om och men. Inte nog med att det regnade och att jag adlrig hittade dem, så fick jag väl ett sms av Oscar där det stod att han såg mig, haha. Så där stod jag på stationen och letade förbrilt efter Emilia och Kristin och så visste jag att han satt och spionera ;D Vad blir man om inte ännu mer frustrerad, haha. Men etter en sisodär 40 minuter hittade jag dem och det blev en riktigt trevlig runda på stan :)
Dock är jag nu för tillfället pank, så det var Emilia och Kristin som fick shoppa i mitt ställe.

och nu så har min kusin kommit och invaderat hela mitt rum.. i två hela veckor. Vet inte riktigt hur jag ska stå ut, haha. Mitt rum är liskom för litet för mig. Iallafall, vid halv 9 tiden kom också Sofia på besök. Fick tillbaka mina kära dansskor och så lämnade hon den så omtalade monki kjolen, to me. Den är min nu, bara min! Nej men skämt och sidor, en pratstund blev det allt och en liten husesyn, trevlans må jag säga.

Nu tror jag att min mage ta död på mig, hjälp vad hungrig jag är, och jag som längtade så efter sängen. men nej.. måste slänga i mig nått innan dess. Seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback