kreaktivitet




© Louise Hesselring

Jag vet inte riktigt vad som tog åt mig igår kväll.. För det första vet jag inte hur länge sen jag höll i en penna, med målet av att skissa fram något..
För de andra så har jag stenhårt trott på att jag inte längre kan, trott att året 2006 var min stor årstid - då jag vid denna tidpunkt tecknade några enastående tekningar, jag troligtvis aldrig kommer kunna slå. Och att allt efter detta, sedan bara har gått utför..

Men som sagt, igår vet jag inte va som flög i mig. Jag visste bara att jag skulle klara det. En konstig känsla måste jag säga, men på samma gång så otroligt härlig. Jag hade glömt bort hur spännande och facinerande det ändå är att sitta med penna i handen och så småningom skissa fram något. ♥


Inte färdig på långa vägar, men första bilden - gårkvällens/nattens kreaktivitet & den andra bilden är från morgonen då solen gick i moln. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback