Med förhoppningar om att det här blir ett bra år..






En orange skinnkalender. Man frågar sig, hur svårt det kan vara egentligen? För j'vla toksvårt faktiskt.

Bakgrund:
 Jag har alltid haft någon sorts förkärlek till kalendrar. Det finns något visst med att varje år får köpa sig en ny och med det chansen att än en gång välja mellan modell, färg, material och redan då får lite försmak på hur året kan tänkas bli. Det här året var jag fast besluten att det skulle bli en orange skinnkalender. Punkt slut.  

I somras köpte jag mig en. Hör och häpna, jag var ute i god tid. Jag hade förhoppningar om att den skulle bringa tur med sig till slutet av året men tji fick jag när jag öppnade den. Bokfan började ju inte förens 2012. Såklart.. Illa kvick lämnade jag tillbaka den. Av princip sak och besvikelser. Ren idioti! Jag har letat mig blå efter en sådan till det här året och självklart har alla andra tänkt desamma.

Inte trodde man att det kunde vara så svårt och med lite hjälp kanske det inte var det heller.. Jag hittade en på NK men jag har överseende med en internationell kalender och inga namndagar. Vem behöver namnsdagar? Jag har min orange skinnkalender och det är bra nog. Tack!  

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag har sjukt taggad på vad som gömde sig i din skolåda som du fick i julklapp ;)

2012-01-12 @ 17:11:27
URL: http://kjarsgard.blogspot.com
Postat av: Louise

Peter, jag kan förstå det. Jag väntar bara på att få fota dem men de ska bara sulas om och sen ska jag se till att de kommer upp så fort som möjligt på bloggen. De är värda att vänta på ;)Hoppas att det gick bra i Kalmar. Hörde att du skulle dit och ha workshop. Så himla roligt :)

2012-01-16 @ 12:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback