Birthday party





I lördags firades en 25-åring ordentligt. På riktigt, ordentligt och inte vilken som helst. Sofia strålande som aldrig förr och tillsammans firades hon av uppåt ett 50 tal vänner. Det var skyhöga klackar, uppklädda herrar, naket på tårtan och ett hett dansgolv. Ett dansgolv som spelade allt, dansades allt och som inte slutade förens morgontidning kom (för dem som har det förståss). Jag väntar med spänning på alla de bilder som togs. Jag lämnade helt över den biten för ovanlighetes skull. Jag väntar, ni väntar men jag vet att kvällen sent kommer att glömmas med eller utan bilder. Än en gång, stort Grattis Sofia och tack för en oförglömlig kväll!

Bild, Instagram lisanylander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback