Rosa/turkost/blått





En av sommarens bästa trender var nog ändå den chockande färgkombinationen man skulle åt. Jag älskade hur alla de skrivna reglerna mellan färgerna bröts och att det nu var högtid att tänka utanför ramen. Jag fann mig ett par högst chockrosa byxor och tillsammans matchade jag dem med en turkos/blåtopp. Vilken färgklick vardagen helt plöstlig blev. Det grämer mig dock att dessa byxor inte tålde någon som helts kontakt med vatten överhuvudtaget. Nu hänger det i garderoben, för tighta och för korta men jag kan inte få för mig att slänga dem. Jag hade mer än gärna lyst upp höstvädret med dessa kläder. Någon som har sett ett par rosa kostymbyxor hängades i ett skyltfönster? & som inte krymper när man handtävttar dem..  
Kostymbyxor och topp, Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback