Paul Mitchell







Det här är precis vad jag behövde. Stockholmsvattnet sliter på mitt hår och enda sedan vi flyttade upp hit har mitt hår varit matt och totalt kaos. Ni vet dendär känslan när man kommer ut från frisören. Då man aldrig har känt sig fräschare och ingenting kan stoppar än.. Jag tänkte få den känslan varje dag. Vardagslyx kallas de. Nu ska det här skinas och glänsas som aldrig förr med flaskor från Paul Mitchell. Ett shampoo och ett balsam och två flaskor som hjälper håret att glänsa och snabba upp torkningen. De gör även håret silkeslent och är värmesyddande. Förväntningarna har aldrig varit högre! Jag återkommer..



Kommentarer
Postat av: Cisha

Hej Louise!

Du skrev tidigare om "knalliga" färger på kläder. Kan detta vara något för dig? :)

http://www.melba.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=4252&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=68

Kram!

2011-09-24 @ 16:50:44
URL: http://cisha.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej vad härlig du är. Tack så mycket för tipset. Den tröjan var något att fundera över, riktigt snygg!

2011-09-25 @ 13:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback