Home sweet home | The bedroom





Då har vi tillsist hamnat i sovrummet. Sovrummet, som vi båda nog är mest nöjda med. Det fanns alla möjliga olika idéer men tillslut drogs vi mest till den mer romatiska och mysiga stämningen.
 


På vardera sida av oss har vi en egen garderob. Skåpen över sängen får allting att bindas ihop till en fin helhet.   



Jag är helt förälskad i IKEAS pax garderober. Inred precis som du vill och vid behov. Här är min garderob öppen. Längst ned med byxhängare som fortsätter men en låda för underkläder etc. Över detta smycksförvaring och självklart en stång för de kläder som dagligen används.



Sådär då, Danielsson/Hesselring får tacka för sig. Vi sover väldigt gott här, vi trivs väldigt bra och man är så välkommen över. Hoppas att ni gillade det lika mycket som vi gör.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tummen upp! Ser ut som en inredningstidning. Vart är taklampan ifrån?

2011-09-07 @ 16:58:11
Postat av: Patrik

Galet najs! Vilken lägenhet ni har nu :D

2011-09-07 @ 16:59:34
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Louise

Visst är det Patrik. Helt galet! Vi är rätt nöjda nu ja. Här flyttas det inte på ett bra tag igen!

2011-09-07 @ 17:25:40
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/
Postat av: mattias

bästa rummet! :)

2011-09-08 @ 20:56:29
Postat av: Louise

Första kommentaren förstod jag då efter lite forskningar att det är du Cissi som skrivit. Och jag ska höra med Mattias vad han kan tänkas ha köpt den. Den är från ett tag tillbaka. Puss på dig!

2011-09-08 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback