EUPHORIA





Lyckoruset i kroppen sitter i efter helgen och jag kan lova er det varit en överträffligt bra helg. Det började med ett samtal i slutet av veckan som fick mig att jubla och där har vi redan satt nivån på det hela. Släng dig i väggen hemmafru. Oss emellan, det hade ändå aldrig fungerat. Det var inte riktigt min grej.  I nästa vecka börjar jag jarbeta igen. Det var alldeles förlänge sen sist. Vårt förhållande däremot kommer aldrig att ta slut, det har alltid fungerat slående! Den här gången ses vi på Åhlens city, trendavdelning på dam. Jag är taggad till tusen ska ni veta!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :)

2011-10-12 @ 15:38:38
Postat av: Julia

Stort grattis till nya jobbet!

2011-10-12 @ 17:06:13
Postat av: Sofia Flobrant

Wihoo Grattis!! Nu kan vi hänga varje dag;)

2011-10-13 @ 19:02:11
URL: http://sofiaflobrant.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback