New York - The Lion King









Sista kvällen vi hade i New York klädde vi upp oss (så gott det gick, det gick inte riktigt ihop med kavaj och 25 grader) och fångade kvällen med att gå på musikal. På Broadway. Vi såg Lejon kungen och jag överdriver inte om jag säger att det är nog det bästa jag någonsin kommer att se. Jag grät när det började, jag grät när de sjöng, jag grät i slutet. Ni förstår vad jag vill komma till, glädjetårar rann iprincip hela tiden.. Helt fantastisk från början till slut. Jag hittade en "sneak peek" från showen. Kolla på den! Jag lovar er, ni lär inte bli besvikna.     

Kommentarer
Postat av: mattias

magi!



(ps. älskar dig)

2011-05-23 @ 08:56:18
Postat av: Patrik

Den musikalen är underbar :D

2011-05-24 @ 18:01:21
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oh har du också sett den Patrik. Visst är den helt underbar!

2011-05-24 @ 21:33:46
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback