PRE BIRTHDAY PARTY





Igår stod Danielsson och Hesselrings dörr på vid gavel. En lite förtidig födelsedagsskiva var gången då Mattias fyller på tisdag. Inte 20 och inte heller 25. Utan hela 26 år gammal blir han, min fin fina karl. Tyvärr fångades självklart inte själva födelsedagsbarnet på bild men jag lovar att han kommer att vara på alla bilder om två dagar. Jag vet inte vem av oss som är mest exalterad.. Han eller jag? Jag älskar nämligen födelsedagar och har så mycket pågång att jag snart spricker av alla dessa hemligheter! Det blev en bra fest iallafall och alla verkade nöjda. Nu väntar vi på att det ska bli tisdag och den riktigt födelsedagen. Hoppas att ni hade en bra helg!  

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gud vilken fin blogg du har!

Kram, Fanny.

2011-07-26 @ 18:08:21
URL: http://www.fannynord.devote.com
Postat av: Fanny

Gud vilken fin blogg du har!

Kram, Fanny.

2011-07-26 @ 18:09:02
URL: http://www.fannynord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback