Birthday morning | part 1





Jag har sedan ett par veckor tillbaka planerat Mattias födelsedag. Jag gillar det där med överraskningar men jag är hemskt dålig på att hålla något hemligt för någon jag annars berätta allt för.. Jag har allt för många gånger varit nära på att avslöja vad som komma skall. I tisdags fick jag äntligen sätta min dag i verk och 9 kuvert och äventyr väntade älskling. Första kuvertet öppnade han här hemma och instruktionen om att "var klar till klockan 9.00" klarad han utmärkt. På Packhuset började vi vår morgon med stans bästa hotellfrukost. Därefter flöt dagen på sådär bra som man aldrig vågar hoppas på. Här kommer de första bilderna.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Det ser jättemysigt ut :D

2011-07-30 @ 22:50:07
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Louise

Visst gör se Patrik! Bilderna blev väldigt bra för mysigt, det var också :)

2011-07-31 @ 00:22:40
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback