SJUUUUK


Jag har legat som ett kolli i sängen i tre dagar. Med hög feber, yrsel och halsont har jag inte gjort något annat än att druckit och sovit om vart annat. Ingen ork till någonting.. Efter tre dagar har jag till och med tappat upfattningen om vilken dag det är eller om det som hände tidigare på dagen verkligen hände.. Men idag vet jag benhårt att jag visst skulle varit i Skövde och tävlat.. Men jag ligger fortfarande stilla i sängen, hemma.. Den finns ju egentligen inte. Att vara sjuk det är verkligen ingenting för mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig kramar till dig från mig!

2011-04-09 @ 21:51:57
Postat av: Anonym

Krya på dej kramar <3

2011-04-10 @ 15:16:58
Postat av: Tina

Men TVI VALE! Krya på dig gumman. Puss

2011-04-11 @ 13:36:03
URL: http://stylechaos.wordpress.com
Postat av: Louise

Vasd fina ni är. Tack för lite omtanke och peppning :)

2011-04-12 @ 12:22:23
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback