RESFEBER


Hela golvet är fullt med kläder och jag försöker lägga ut outfits till de kommande dagarna. Det går inge vidare.. Mitt liv ska ner i resväskor med tanke på att 4 dagar ska nu tillbringas i Danmark. Det kommer bli många väskor, det är ett som är säkert. Men förtusan, EM och min första utlandstävling är bara två dagar bort och här sitter jag och snick snackar om resväskor. Jag tror ärligt talat att jag inte har förståt allting riktigt än. Jag ska tävla för sverige. Heja sverige. Heja mig..





Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja Louise!!!! Det kommer gå bra;) lycka till. Kram från mig!

2010-10-19 @ 23:57:27
Postat av: Angelica

Vi håller tummar och tår.. det kommer gå bra =)

2010-10-20 @ 00:10:01
URL: http://ninnalandet.wordpress.com
Postat av: Calle NkB

Heja Sverige!! :D

2010-10-20 @ 01:27:50
Postat av: Louise

Sandra och Calle, heja på bara så får vi se hur det går. Imorgon gäller det :)



Angelica håll dem hårt. Det behöver jag :)



2010-10-20 @ 23:00:44
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback