Look for the day


Satan i gatan vad skönt det är att det redan är fredag. Det kändes på någotvis lättare att vakna och då, nästan.. Nu väntar bara några timmar på dansskolan sen ska jag ikväll hooka upp med hela Carlingsgänget. En bowlingmatch ska infinna sig och ett och annat glas kan jag tänka mig. Det kan bli hur trevligt som helst! Ni får se till att ha en försbaskat bra fredag! Så här har jag förövrigt sätt ut, 3 plagg av 6 möjliga kommer ifrån samma affär. Gissa vilken..
Jeansväst, Carlings. Kofta, Carlings. Linne, Carlings. Leggings. MQ. Skor, Scorett. Sjal, HM.



Kommentarer
Postat av: Sofia Flobrant

Snygg du är! Kolla vad jag hittade;)

http://www.youtube.com/watch?v=TxxytiS-HnY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback