Det var nära ögat..

Herre min je.. (som finste vännen Sofia alltid brukar säga). Nu var det med nöd och näpe jag hann slänga in ett inlägg. Aldrig att jag ska komma över sträckent med att inte ha bloggat på en vecka.. Den här veckan är lite, poängtera lite, bättre och lugnare än förra. Jag kommer så uppskatta novemberlönen men jag kommer att älska när vi övergå till december. Jag börjar inte förens vid 9.30 imorgon så jag ska se till att hinna slänga in ett inlägg innan dess. Idag började jag dagen klockan 05.16. Jag berättar mer imorgon för jag tror att det är dags att gå och lägga sig nu..


Kommentarer
Postat av: Elin

Nöd och näpe?

2010-11-22 @ 23:12:44
Postat av: Louise

Ja nöd och näpe, "Precis i sista sekund" Har du aldrig hört de ordspråket innan Elin? :)

2010-11-23 @ 08:08:59
URL: http://http://www.radiosonggirl.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahah nej. Har därimot hört talas om uttrycket: 'nöd och näppe'?

2010-11-24 @ 11:52:40
Postat av: Louise

Härligt att jag stavar fel och tror att jag har rätt. Vi vet redan att jag är kass på stavning.. men tack för att du sa något.

2010-11-24 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback