Som att vara på hotell, om inte ännu bättre

Det var som sagt garderobsrensning i förra veckan. Kläder revs ner och sorterades och jag tror mig minsann veta att det blev en relativt stor hög som slängdes. Det blev även en massa soffmys och som alltid lika härligt att bara umgås. Och hur överraskad tror ni inte jag blir  på morgonen när Sofia ropar att frukosten är färdig! Jag tog på mig diskandet när min kära vän stack till jobbet. Jag tror att vi skulle passa utmärkt som sambosar. Det är väl ren otur att hon redan är upptagen och tillråga på allt flytta i om fyra dagar. Det blir helt enkelt en bra anledning att åka till Göteborg varje helg!   



Kommentarer
Postat av: Bastianhilde

I am really impressed!!

2011-09-21 @ 08:40:22
URL: http://bastianhilde.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback