Oversize och härligt långt.

Bítter får jag ta och vara någon annan dag. Här är iallalfall koftan som jag snackade om igår. Köpte den på jobbet häromdagen och som jag redan myst runt i den. Vi trodde att den hade tagit slut men när vi väl städat upp på lagret hittade vi både den i svart och "off white". Några kvar ,skynda att fynda! Och för er killar som möjligtvis läser en rad eller så. Vi har både fått in chinos i fem olika färger och galet sköna tröjor. Ibland önskar jag att man var född som kille, ibland ja..
Kofta, Carlings 349:-


Kommentarer
Postat av: Julia

Men hade du varit pojk hade du inte kunnat köpa alla dina vackra pumps. Tänk noga innan du börjar önska :P

2010-08-04 @ 09:00:40
Postat av: Louise

En bra poäng! Jag får passa mig, det kommer snyggt till tjejsidan också och pumps kan jag ju då inte vara utan ;)

2010-08-04 @ 10:05:30
URL: http://www.radiosonggirl.blogg.seg.se
Postat av: Sofia Flobrant

Louise!!! Jag har ny blogg och jag tänkte göra lite reklam för den här hos dig. Hoppas att det är ok;) Puss



http://aveny.se/content/bloggar2/read/63/xxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback