Superstars


Jag är minst sagt en slagen hjälte.
 Helgen känns in i minsta detalj. Kroppen värker och hjärtat brinner! Än en gång blev det fantastiska placeringar. Towe och jag har gått från stars till superstars. En 3:plats tog oss till den högsta klassen och nu ligger SM framför oss. För egen del blev det final och jag dansade hem en 2:a plats. Sammanlagt dansades det 16 minuter i helgen. Det låter kanske inte så mycket. Men med ett tempo som är utanför det normala räckte det här gått och väl. Det blev tillsist en av de bättre helgerna trotsallt!  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Timmar menar du väl? :)

2010-04-19 @ 09:38:31
Postat av: Louise

Hoho, oh nej. Jag menar minuter faktiskt. Det låter kanske inte så mycket i ovana öron men att dansa i 16 timmar är väl näst intill omöjligt.. Med tanke på de tempot discodans ligger på så räcker det här gått och väl. Och för att ytterligare lägga till en grej, 16 minuter var sammanlagt. Vi dansar "bara" 1 minut åt gången!

2010-04-19 @ 16:50:15
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/
Postat av: Sofia Flobrant

GRATTIS LOLLO!!!

2010-04-19 @ 19:46:46
URL: http://sofiaflobrant.com
Postat av: LOTTA

Grattis Louise!

Så kul att all träning visar sej vara värd all möda.Gläds med dej

kramizar / LOTTA

2010-04-19 @ 20:10:44
Postat av: Elin

Kalmarfolket ska vara stolta att ha en sådan fantastisk elitdansare i staden, Grattis Lollo!

2010-04-19 @ 22:21:07
URL: http://elinlagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback