Det är inte alla som kan bära stora rosetter..


Det var ös igår ja.. Mitt huvud var några kilor tyngre i morse, antagligen med några färre celler och kroppen, den var mörbulltad. Nu är jag nog ta mig tusan raka motsattsen till vad jag var i morse. Det behövs en dag att återhämta sig + en ragga lektion. Jag slå vad om att jag inte kommer somna förens småtimmarna ta sin början.. Anyway, till fotot. Jag försökte mig på att bära Fias huvudprydnad igår. Kände att jag inte riktigt kunde leva upp till den.. Men håll med om att fotot ändå blev rättvist.  NU: Duschen!  


Rosett, Fias från Topshop. Klänning, Gina Tricot. Skärp, Bikbok. Kedjor, HM. Brosch, Monki


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ingen fara sötnos! Hoppas att du är piggare idag ;-)

Postat av: Tina

Fucking fabulous, darling!

2009-09-14 @ 01:19:22
URL: http://pompousass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback