Just another monday

Skulle vara spännande och få någon sorts statistik på hur många det är som åter igen klagar eller iallafall på pekar att det är måndag igen, en helt ny vecka - med nya möjligheter.. Ja det vanliga ni vet? Det skulle jag tycka var intressant.. Och inte ska väl man bryta ett vinnande koncept, vi kör på, "ny-star-på-veckan-snacket.

Alltså ännu en måndag att bocka av
, det börjar närma sig höstlov mina vänner. Lovely! Den här veckan började med prov så tror bara att den kan arta sig till det bästa.. Nu däremot tänkte jag ta tag i lite skolarbete, later!  

En helt slutkörd Louise från lördag kväll. Med hela skalet borta av make up, lösögonfransar och tillfixat hår.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hallå där louise!

Jag tänkte kolla med dig. Det är så att jag ska hålla i en danslektion på idrotten i skolan, och behöver en danssal. Vet du ngn av dina lärare som jag kan mejla och fråga om jag skulle kunna få låna danssal? puss

2009-10-12 @ 16:31:27
URL: http://jullan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback