Helt klart en ovanlig sko..

Det har tillkommit en sko i mitt rum. Närmare bestämt en skostol. Jag fick den som överraskning och smällde av när jag fick se den. Jag är helt förälskad i designen och i den som tillverkade och skissade hela idéen. En helt klart lysande idée. Finns 6 exemplar i Sverige. När man får chansen att slå två flugor i en smäll så tar man den. Exakt vad designen gjorde. Det är en sko (bara i några storlekar för stor), en stol och exakt den sista pusselbiten som fattades i mitt rum. Just perfect!


Kommentarer
Postat av: Sarah

oh :O vart är den köpt? vill med ha :P :O

2009-10-14 @ 19:27:30
URL: http://livetsomsarah.blogg.se/
Postat av: Louise

Tyvärr vet jag faktiskt inte det heller. Fick den som present av ett par kompisar!

2009-10-14 @ 21:57:04
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Shit vad snygg!!!

Postat av: Towe

HA DU EN SKO I DITT RUM :D vart fick du den ifrån hörru ? och hur mycket kostade den ;) hih

2009-10-16 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback