Dance like you mean it.





Ingen kan väl gå misste om att förstå att detta är min så stenhårda hiphop pose..


Jag går som i trans. Ett eko av discomusik pumpar konstant i mina öron. Gårdagens discotävling spettstades på med 5 timmars barndans idag. Om man inte kan kalla att man är rejält bakdansad nu så vet jag inte vad.. Men helgen har gått galant från början till slut, det ska jag inte säga något annat. Vi har så duktiga kalmardansare! Nu är jag däremot helt slut och ska unna mig lite söndagsmys och soffhäng. Det är jag värld!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var dagens outfit inspirerad av vanilla ice's bakrundsdansare?

http://www.davespubngrub.com/wp-content/uploads/2009/04/hammer-pants.jpg

2009-11-09 @ 13:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback