Jag dör om jag inte får dansa!


Nu är jag hemma. Tillbaka på stolen framför datorn, ibland funderar jag på varför jag inte skaffade en bärbar.. äh det är en annan historia.

Helgen har varit full av glitter och lösögonfransar, en himlans massa hårspray och ett jäkla drag. Från att i ena stunde höra Cascada låtar går det raskt vidare till ännu en slagerdänga. Man blir lätt "yrkesskadad" och kommer på sig själv ett flertal gånger att man med, ve och fasa nynna med.. 


Helgen har i förövrigt varit helt makalös
. Jag fick något sorts moment på dansgolvet. Aldrig, någonsin tidigare har jag dansat så bra eller varit så lycklig. Det var magiskt!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med all min fritid. Det ska bli spännande! Nu tänkte jag lägga mig i soffan och kolla Project runway. Det är jag värd & föresten,  jag vann i singel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback